A Look into the Role of ICT in Foreign Language Learning
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
306 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 15:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811:004(072) (1)
Limbi (3229)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
KUTSAROVA, Andonia, ANDONOVA, Maia. A Look into the Role of ICT in Foreign Language Learning. In: Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară, 2020, nr. 2(12), pp. 86-92. ISSN 1857-4149. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5169866
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară
Numărul 2(12) / 2020 / ISSN 1857-4149

A Look into the Role of ICT in Foreign Language Learning

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5169866
CZU: 811:004(072)

Pag. 86-92

Kutsarova Andonia, Andonova Maia
 
Medical University of Plovdiv
 
 
Disponibil în IBN: 29 decembrie 2021


Rezumat

The article presents the experience of a group of teachers of Bulgarian language for foreigners from MU - Plovdiv in the application of ICT in distance learning in an online environment. The authors share some problems in connection with the forced suspension of classroom teaching in the Bulgarian universities during the Covid-19 pandemic. The subject of the study is the training of future doctors to communicate effectively when entering their clinical rotation programs. Emphasis is placed on the advantages of PowerPoint presentations when teaching vocabulary and grammar as well as on the priority of digital learning materials in the field of language studies when adapting to distance learning. The conclusions are supported through examples from the practice of the authors. The presentation of new lexical items in the online classes is described. Examples of specific tasks with results achieved through them are given. The usefulness of the appropriate choice of topics and "entering roles" to motivate learners is commented on.

În articol, este descrisă experiența unui grup de profesori de limbă bulgară pentru străini ai Universității de Medicină din Plovdiv, cu privire la utilizarea TIC-urilor în învățământul la distanță și cel digital. Autoarele prezintă și unele probleme legate de suspendarea învățământului în sălile de studii ale universităților bulgare în timpul pandemiei cauzate de COVID-19. Cercetarea poartă asupra formării viitorilor medici, capabili să comunice eficient atunci când intră în programele lor de rotație clinică. Accentul se pune pe avantajele utilizării prezentărilor PowerPoint în predarea vocabularului și gramaticii, precum și pe prioritatea materialelor de învățare în format digital, compuse pentru domeniul studiilor lingvistice în învățarea la distanță. Concluziile sunt susținute prin exemple din practica autorilor. Este descrisă prezentarea de noi articole lexicale în clasele online. Sunt prezentate exemple de sarcini specifice cu rezultate obținute prin intermediul acestora. Se comentează utilitatea alegerii corespunzătoare a subiectelor și a "intrării în roluri" pentru a motiva cursanții.

Cuvinte-cheie
ICT, foreign language learning, medicine, distance learning,

TIC, învățarea limbii străine, medicină, învățarea la distanță