Investigation of bank employees job satisfaction problems
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
569 20
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-14 21:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9.072.432 (1)
Psihologie (3368)
SM ISO690:2012
TURUT, Ibrahim. Investigation of bank employees job satisfaction problems. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2021, nr. 2(39), pp. 89-94. ISSN 1857-2502. DOI: https://doi.org/10.46728/pspj.2021.v39.i2.p89-94
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 2(39) / 2021 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Investigation of bank employees job satisfaction problems

Investigarea problemelor de satisfacție a muncii la angajații bancilor

DOI:https://doi.org/10.46728/pspj.2021.v39.i2.p89-94
CZU: 159.9.072.432

Pag. 89-94

Turut Ibrahim
 
Rostov State University
 
 
Disponibil în IBN: 22 decembrie 2021


Rezumat

Competition in the world market in many sectors of economy leads companies to pursue diff erent strategies. One of the business strategies is the effi cient use of resources. The most important source of business is the employees who are the human factor. Poor employee performance aff ects the success of a company or a bank. High employee performance depends on many factors. One of the most important factors that aff ects an employee’s performance may be the job dissatisfaction. The employees are not satisfi ed with the work of people in the organizational structure of the company, management style, customer relationship. The research topic is to examine the issue of bank employee satisfaction, providing general information on the research topic. Relevant examples are provided in the paper for the subject of the study and recommendations are given for raising the job satisfaction of the bank’s employees.

Concurența pe piața mondială în multe sectoare ale economiei determină întreprinderile să practice strategii diferite. Una dintre strategiile afacerii este utilizarea efi cientă a resurselor. Cea mai importantă sursă de afaceri sunt angajații ce constituie factorul uman. Performanța scăzută a angajaților afectează succesul companiei sau a unei bănci. Performanța ridicată a angajaților depinde de mulți factori. Unul dintre cei mai importanți factori care afectează performanța unui angajat poate fi insatisfacția de job. Angajații nu sunt mulțumiți de munca persoanelor din structura organizatorică a companiei, stilul de management, relația cu clienții. Subiectul de cercetare este de a examina problema satisfacției angajaților băncii, oferirea de informații generale despre subiectul cercetării. În lucrare se aduc exemple relevante pentru subiectul studiului și se dau recomandări la ridicarea satisfacției în muncă a angajaților băncii..

Cuvinte-cheie
bank cmployees, job satisfaction, employee job satisfaction,

clienţi, angajați din bancă, satisfacție la locul de muncă, satisfacție la locul de muncă al angajaților