Importanţa metacogniţiei în formarea profesională continuă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
367 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-11-06 13:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
657:331.36 (2)
Contabilitate (1079)
Condiții de lucru, altele decât cele referitoare la salariu (32)
SM ISO690:2012
CĂPĂŢÎNĂ, Sofia. Importanţa metacogniţiei în formarea profesională continuă. In: Contabilitatea: şi educaţia contabilă în societatea digitală, Ed. 8, 4-5 aprilie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2019, Ediția 8, pp. 63-65. ISBN 978-9975-127-67-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Contabilitatea
Ediția 8, 2019
Conferința "Contabilitatea şi educaţia contabilă în societatea digitală"
8, Chişinău, Moldova, 4-5 aprilie 2019

Importanţa metacogniţiei în formarea profesională continuă

CZU: 657:331.36
JEL: M 41

Pag. 63-65

Căpăţînă Sofia
 
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
 
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2021


Rezumat

Recent researches target both theoretical approach of the metacognition concept aiming at its dimensions’ demarcation, as well as the practical one in which the benefits of the development of metacognition skills specific to certain domains are being assessed. The possibility to know, control and adjust your own cognitive processes assumes developing metacognitive skills and has to pe performed in with the cognitive development, in order to offer the students facilities which encourage an authentic, sustainable and autonomous learning.

Cuvinte-cheie
metacognition, teaching, learning, assessment, strategy, shaping