Particularităţile orientării spaţiale la elevii din clasa I a şcolii auxiliare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
857 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-26 17:50
SM ISO690:2012
STRATAN, Valentina. Particularităţile orientării spaţiale la elevii din clasa I a şcolii auxiliare. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2006, nr. 5, pp. 89-94. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 5 / 2006 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Particularităţile orientării spaţiale la elevii din clasa I a şcolii auxiliare

Pag. 89-94

Stratan Valentina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 decembrie 2013


Rezumat

Difficulties of formation to the pupils of special school of the skill to orientate in the load of labour is bound in a great measure with their reduced possibility of the spatial analysis (S. Mirschii, V. Shincarenco, etc.). The pupils have big difficulties in the establish of spatial position of component elements of article. In the same time, simple spatial relations between the details of the article can be reflected correcr not only in the finished work, but also in the pupils language.