Articolul precedent |
Articolul urmator |
623 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 21:50 |
SM ISO690:2012 AXENTII, Ioana Aurelia, AXENTII, Victor. Managementul educațional din perspectiva asigurării calității în educație. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 8, 4 iunie 2021, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2021, Vol.8, Partea 2, pp. 38-41. ISBN 2587-3563. ISSN E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.8, Partea 2, 2021 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" 8, Cahul, Moldova, 4 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 38-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educaţia de calitate constituie fundamentul pe care se poate construi o societate, în direcţia dezvoltării personale şi profesionale a individului. Multe dintre problemele, neajunsurile şi conflictele specifice mileniului III sunt puse pe seama educației. Pedagogia contemporană are ca obiect de studiu complexitatea fenomenului educaţional, actualmente dependent și de Pandemia provocate de virusul Covid-19. Educația de calitate este dependentă direct de existența în instituția de învățământ a unui management eficient. O activitate managerială eficace la nivelul unei instituții de învățământ necesită destindere, variație, schimbare, etc. Managementul educaţional constituie ştiinţa şi arta prin care resursa umană este modelată pentru a se putea adapta la cerinţele societăţii. Serviciile educaţionale ale şcolii mileniului III trebuie să fie adaptate nevoilor unei societăţi bazate pe cunoaştere, să implice întregul personal didactic şi nedidactic la o etică bazată pe calitate, corespunzătoare caracteristicilor dinamice ale pieţei muncii. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, management, calitate, transformare, diversitate, management educaționa, education, management, Quality, transformation, diversity, educational management |
||||||
|