Aspecte metodologice ale studiului mediului concurenţial pe piaţa produselor de importanţă socială în RM
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
326 2
Ultima descărcare din IBN:
2018-01-26 21:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[338+339.137.2](478) (1)
Situație economică. Politică economică. Conducerea economiei. Planificarea economiei. Producție. Servicii. Prețuri (1225)
Probleme generale ale comerțului. Piața (300)
SM ISO690:2012
MAXIM, Ion; CĂRARE, Viorica. Aspecte metodologice ale studiului mediului concurenţial pe piaţa produselor de importanţă socială în RM. In: Economie şi Sociologie. 2011, nr. 3, pp. 77-86. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF
BibTeX
DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 3 / 2011 / ISSN 1857-4130

Aspecte metodologice ale studiului mediului concurenţial pe piaţa produselor de importanţă socială în RM

CZU: [338+339.137.2](478)
Pag. 77-86

Maxim Ion1, Cărare Viorica2
 
1 Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova,
2 Agenţia Naţională de Presă „Moldova-PRES“
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2013