Articolul precedent |
Articolul urmator |
374 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-25 10:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
616.12:373.33 (1) |
Patologia sistemului circulator, a vaselor sanguine. Tulburări cardiovasculare (975) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007) |
SM ISO690:2012 MOŞANU-ŞUPAC, Lora, COŞCODAN, Diana. Potenţialul de adaptare al sistemului cardiovascular la copiii de vârstă prescolară – indicator al adaptării școlare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 153-158. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 616.12:373.33 | ||||||
Pag. 153-158 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Adaptarea şcolară constituie un obiectiv important al sistemului educaţional, deoarece anume adaptarea are ca scop formarea unei personalităţi cu un status fizic şi psihofiziologic sănătos, determină viitoarele performanţe şcolare ale copilului și integrarea lui în societate. Adaptarea la şcolaritate nu poate fi concepută în afara unui potenţial sporit al adaptării sistemului cardiovascular şi o dezvoltare fizică şi funcţională corespunzătoare vârstei, aceştia fiind printre indicii favorizanţi ai adaptării copilului la şcoala modernă. |
||||||
Cuvinte-cheie adaptare la scoală, copii, potenţial de adaptare, sistem cardiovascular, status fizic, fiziologic și psihic, nivel de adaptare, indici antropometrici, adaptability to schooling, children, potential of adaptability, , cardiovascular system, physical, physiological and mental status, level of adaptability, anthropometric indicators |
||||||
|