Articolul precedent |
Articolul urmator |
583 103 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 21:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015 (915) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
SM ISO690:2012 CAZACIOC, Nadejda, ROTARI, Veronica. Conceptul educațional STEAM - o formă de instruire prin cercetare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 148-153. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015 | ||||||
Pag. 148-153 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul descrie un proiect de cercetare interdisciplinar pentru clasa a VIII-a la chimie, care este abordat ca formă de instruire în cadrul conceptului educațional STEAM. |
||||||
Cuvinte-cheie instruire prin cercetare, concept educațional STEAM, proiect de cercetare, interdisciplinaritate, research training, STEAM educational concept, research project, interdisciplinarity |
||||||
|