Conceptul educațional STEAM - o formă de instruire prin cercetare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
583 103
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 21:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015 (915)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda, ROTARI, Veronica. Conceptul educațional STEAM - o formă de instruire prin cercetare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 148-153. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

Conceptul educațional STEAM - o formă de instruire prin cercetare

CZU: 37.015

Pag. 148-153

Cazacioc Nadejda1, Rotari Veronica2
 
1 Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare”, s.Taraclia, r-nul Căuşeni,
2 Liceul Teoretic „Mihai Eminescu”, or. Ungheni
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2021


Rezumat

Articolul descrie un proiect de cercetare interdisciplinar pentru clasa a VIII-a la chimie, care este abordat ca formă de instruire în cadrul conceptului educațional STEAM.

The article describes an interdisciplinary research project for the 8th grade in chemistry, which is approached as a form of training within the STEAM educational concept.

Cuvinte-cheie
instruire prin cercetare, concept educațional STEAM, proiect de cercetare, interdisciplinaritate,

research training, STEAM educational concept, research project, interdisciplinarity