Articolul precedent |
Articolul urmator |
330 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-11 16:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:5 (16) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
MATEMATICĂ. ȘTIINȚE NATURALE (12620) |
SM ISO690:2012 CAZACIOC, Nadejda. Analiza integrării conceptului educațional STE(A)M la disciplinele din aria curriculară matematică și științe în învățământul preuniversitar din Republica Moldova. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 139-147. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015:5 | ||||||
Pag. 139-147 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul include analiza curriculară a incluziunii conceptului educațional STE(A)M la disciplinele din Aria curriculară Matematică și Științe. |
||||||
Cuvinte-cheie concept educațional STEAM, curriculum, învăţare, STEAM educational concept, curriculum, learning |
||||||
|