Articolul precedent |
Articolul urmator |
456 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 09:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004 (109) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
SM ISO690:2012 BRAICOV, Andrei, CORLAT, Sergiu, VEVERIȚĂ, Tatiana. Despre competența digitală a cadrelor didactice din învățământul profesional ethnic. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 37-41. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:004 | ||||||
Pag. 37-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este descrisă competența digitală a cadrelor didactice din învățământul profesional tehnic. Sunt identificate competențele generale și cele specifice, care formează această competență digitală. Autorii sugerează că formarea continuă (în format cu frecvență sau în format la distanță) este cea mai rapidă și eficientă modalitate de creștere a competenței menționate. Sunt recomandate mijloace de învățare (logistice și digitale) și metode interactiv-participative care susțin formarea continuă privind dezvoltarea competenței digitale a cadrelor didactice din învățământul profesional tehnic. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă digitală, Învăţământul profesional tehnic, metode interactiv-participative, digital competence, technical vocational education, interactive-participatory methods |
||||||
|