Aspecte teoretice privind incluziunea copiilor cu CES în instituțiile de învățământ din Republica Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
21 0
SM ISO690:2012
GROSU, Maria; MINDRIGAN, Vasile; MIRON, Irina. Aspecte teoretice privind incluziunea copiilor cu CES în instituțiile de învățământ din Republica Moldova. In: Sport. Olimpism. Sănătate. Ediția 6, 16-18 septembrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura USEFS, 2021, pp. 55-59. ISBN 978-9975-131-99-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Sport. Olimpism. Sănătate
Ediția 6, 2021
Congresul "Sport. Olimpism. Sănătate"
Chişinău, Moldova, 16-18 septembrie 2021

Aspecte teoretice privind incluziunea copiilor cu CES în instituțiile de învățământ din Republica Moldova


Pag. 55-59

Grosu Maria, Mindrigan Vasile, Miron Irina
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
Disponibil în IBN: 26 noiembrie 2021


Cuvinte-cheie
integration, educational integration, integrare educațională, special educational requirements (SEN)