Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
369 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-23 17:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374 (348) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (209) |
SM ISO690:2012 PINTILEI, Nicoleta-Aura. Efectul social al activităților extra-curriculare prin prisma polivalenței beneficiilor antrenate. In: Moldoscopie, 2021, nr. 2(93), pp. 124-131. ISSN 1812-2566. DOI: https://doi.org/10.52388/1812-2566.2021.2(93).12 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Moldoscopie | |||||
Numărul 2(93) / 2021 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.52388/1812-2566.2021.2(93).12 | |||||
CZU: 374 | |||||
Pag. 124-131 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În domeniul managementului educațional, activitățile extrașcolare joacă un rol foarte important. În majoritatea școlilor, elevii provin din diferite medii și în ambianța academică formează o comunitate nouă, deosebită. Iar activitățile extra-curriculare îl ajută pe elev să se integreze în colectiv mai ușor. Crearea unor abilități specifice în cadrul activităților respective, în special a celei de a face față rapid eventualelor provocări, este un lucru important pentru elevi, care într-un astfel de mediu informal se simt mai relaxați decât în timpul orelor de curs. Iar posibilitatea înaltă de diversificare pe care o comportă activitățile extrașcolare are potențial sporit pentru a aduce beneficii de-a lungul vieții actualilor elevi. Actualitatea cercetării derivă din faptul că elevii de liceu trebuie să fie pregătiți pentru a-și direcționa propria învățare și dezvoltare, iar activitățile extra-curriculare contribuie important la acest proces. Reieșind din această realitate, autorul și-a propus drept scop elucidarea esenței activităților extrașcolare și analiza beneficiilor pe care le aduce practicarea acestora pentru elevii implicați, din perspectivă scurtă și de lungă durată. |
|||||
Cuvinte-cheie activitate extra-curriculară, management educaţional, abilităţi, reuşită şcolară, beneficii, extracurricular activity, educational management, skills, school success, benefits, activité parascolaire, gestion éducative, compétences, réussite scolaire, avantages, внеучебная деятельность, управление образованием, навыки, успехи в школе, преимущества. |
|||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-143030</doi_batch_id> <timestamp>1711665414</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea de Studii Politice şi Economice Europene „Constantin Stere”</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Moldoscopie</full_title> <issn media_type='print'>18122566</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <issue>2(93)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Efectul social al activităților extra-curriculare prin prisma polivalenței beneficiilor antrenate</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Nicoleta-Aura</given_name> <surname>Pintilei</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <pages> <first_page>124</first_page> <last_page>131</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.52388/1812-2566.2021.2(93).12</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>