Articolul precedent |
Articolul urmator |
361 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-18 13:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:[53+57] (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3915) |
Fizică (1735) |
Științe biologice în general (3590) |
SM ISO690:2012 CÎRJA, Natalia, CLICIUC, Natalia. Parteneriatele didactice – strategie de predare interdisciplinar. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 137-140. ISBN 978-9975-76-358-5.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015:[53+57] | ||||||
Pag. 137-140 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Interdisciplinaritatea este un mod de acțiune specific cercetării/investigației științifice care poate fi transferat în domeniul educației oferind profesorului spațiu liber pentru manifestarea prin activități formale și non-formale de învățare. Corelarea cunoştinţelor de la diferitele discipline de învăţământ contribuie substanţial la realizarea educaţiei elevilor, la formarea şi dezvoltarea flexibilităţii gândirii, a capacitaţii lor de a aplica cunoştinţele în practică. Interdisciplinaritatea crește nivelul de interes față de disciplină și motivația pentru cunoaștere și învățare. Predarea interdisciplinară poate fi realizată printr-un parteneriat didactic între doi profesori, la aceeași temă, dar cu tangență în două sau mai multe discipline. |
||||||
Cuvinte-cheie parteneriat didactic, fizică, biologie, interdisciplinaritate, predare integrată., didactic partnership, physics, biology, interdisciplinarity, integrated teaching. |
||||||
|