Viziunea consumatorilor și a farmaciștilor faţă de publicitatea și promovarea medicamentelor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
499 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 09:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
615.3+366.1+659.1 (1)
Medicamentele potrivit originii lor (478)
Consumerism (154)
Publicitate. Reclamă (175)
SM ISO690:2012
BRUMĂREL, Mihail, ADAUJI, Stela, SAFTA, Vladimir, ŞCHIOPU, Tatiana. Viziunea consumatorilor și a farmaciștilor faţă de publicitatea și promovarea medicamentelor. In: Revista Farmaceutică a Moldovei , 2021, nr. 4(48-S), pp. 32-33. ISSN 1812-5077.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Farmaceutică a Moldovei
Numărul 4(48-S) / 2021 / ISSN 1812-5077

Viziunea consumatorilor și a farmaciștilor faţă de publicitatea și promovarea medicamentelor

Vision of consumers and pharmacists for drug advertising and promotion

CZU: 615.3+366.1+659.1

Pag. 32-33

Brumărel Mihail, Adauji Stela, Safta Vladimir, Şchiopu Tatiana
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 14 noiembrie 2021


Rezumat

În viziunea consumatorilor de medicamente și a farmaciștilor publicitatea și promovarea medicamentelor pentru publicul larg deseori are loc cu încălcarea normelor etice și a celor stabilite de legislaţie și urmăresc stimularea prescrierii, eliberării și consumului de medicamente.

In visions of drugs consumers and of pharmacists advertising and promotion of medicines for large public often occurs in violation of ethical norms and of those established by law and pursue the stimulation of prescribing, dispensing and use of drugs.

Cuvinte-cheie
Medicamente, publicitate, promovare,

medications, Advertising, promotion