Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
499 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 09:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
615.3+366.1+659.1 (1) |
Medicamentele potrivit originii lor (478) |
Consumerism (154) |
Publicitate. Reclamă (175) |
SM ISO690:2012 BRUMĂREL, Mihail, ADAUJI, Stela, SAFTA, Vladimir, ŞCHIOPU, Tatiana. Viziunea consumatorilor și a farmaciștilor faţă de publicitatea și promovarea medicamentelor. In: Revista Farmaceutică a Moldovei , 2021, nr. 4(48-S), pp. 32-33. ISSN 1812-5077. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Farmaceutică a Moldovei | ||||||
Numărul 4(48-S) / 2021 / ISSN 1812-5077 | ||||||
|
||||||
CZU: 615.3+366.1+659.1 | ||||||
Pag. 32-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În viziunea consumatorilor de medicamente și a farmaciștilor publicitatea și promovarea medicamentelor pentru publicul larg deseori are loc cu încălcarea normelor etice și a celor stabilite de legislaţie și urmăresc stimularea prescrierii, eliberării și consumului de medicamente. |
||||||
Cuvinte-cheie Medicamente, publicitate, promovare, medications, Advertising, promotion |
||||||
|