Impactul laboratoarelor de învățare „Clasa Viitorului” asupra procesului educațional
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
265 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-22 11:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3:004 (31)
Educație (14269)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4173)
SM ISO690:2012
VASCAN, Teodora. Impactul laboratoarelor de învățare „Clasa Viitorului” asupra procesului educațional. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 325-329. ISBN 978-9975-76-357-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.1, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Impactul laboratoarelor de învățare „Clasa Viitorului” asupra procesului educațional

CZU: 371.3:004

Pag. 325-329

Vascan Teodora
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 12 noiembrie 2021


Rezumat

În articol sunt descrise beneficiile oferite de laboratoarele de învăţare Clasa Viitorului precum şi provocările care apar la crearea unei astfel de clase. Este realizată o cercetare privind necesitatea de creare a unor astfel de laboratoare de învăţare. Sunt oferite câteva sfaturi practice cu privire la modul de dezvoltare a spațiilor de învățare mai flexibile pentru acele școli, care se află la etapa de inițiere a propriului laborator de învățare.

The article describes the benefits offered by the Future Class learning labs as well as the challenges that arise in creating such a class. Research is being conducted on the need to create such learning laboratories. Some practical advice is offered on how to develop more flexible learning spaces for those schools, which are at the stage of initiating their own learning laboratory.

Cuvinte-cheie
TIC, Clasa Viitorului, STEAM,

ICT, Future Classroom Lab, STEAM.