Articolul precedent |
Articolul urmator |
265 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-22 11:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:004 (31) |
Educație (14269) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4173) |
SM ISO690:2012 VASCAN, Teodora. Impactul laboratoarelor de învățare „Clasa Viitorului” asupra procesului educațional. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 325-329. ISBN 978-9975-76-357-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.1, 2021 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 371.3:004 | |||||||
Pag. 325-329 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În articol sunt descrise beneficiile oferite de laboratoarele de învăţare Clasa Viitorului precum şi provocările care apar la crearea unei astfel de clase. Este realizată o cercetare privind necesitatea de creare a unor astfel de laboratoare de învăţare. Sunt oferite câteva sfaturi practice cu privire la modul de dezvoltare a spațiilor de învățare mai flexibile pentru acele școli, care se află la etapa de inițiere a propriului laborator de învățare. |
|||||||
Cuvinte-cheie TIC, Clasa Viitorului, STEAM, ICT, Future Classroom Lab, STEAM. |
|||||||
|