Laboratorul clasa viitorului pentru explorarea modalității de predare-învățăre în tendințe STEM
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
459 11
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-09 00:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:004 (83)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156)
SM ISO690:2012
GASNAŞ, Ala, GLOBA, Angela. Laboratorul clasa viitorului pentru explorarea modalității de predare-învățăre în tendințe STEM. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 242-248. ISBN 978-9975-76-357-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.1, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Laboratorul clasa viitorului pentru explorarea modalității de predare-învățăre în tendințe STEM

CZU: 37.02:004

Pag. 242-248

Gasnaş Ala, Globa Angela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 12 noiembrie 2021


Rezumat

Laboratorul Future Classroom a fost creat pentru a ajuta la regândirea și reorganizarea sălilor de clasă convenționale și a altor spații de învățare pentru a sprijini schimbarea stilului de predare și învățare. Acesta a fost conceput ca un „laborator de viață” pentru modul de implementare TIC. În articol este prezentată esența și importanța Laboratorului Clasei Viitorului (Future Classroom Lab (FCL)) în procesul de reunire a tehnologiei, cercetării educaționale și a predării de înaltă calitate în scopul integrării strategiilor de învățare a secolului XXI.

The Future Classroom Lab was created to help rethink and reorganize conventional classrooms and other learning spaces to support changing teaching and learning styles. It was designed as a "life laboratory" for the implementation of ICT. The article presents the essence and importance of the Future Classroom Lab (FCL) in the process of bringing together technology, educational research and high quality teaching in order to integrate 21st century learning strategies.

Cuvinte-cheie
Future Classroom Lab, TIC, proces didactic, spații de învățare, cercetări educaționale, aplicații tehnologice.,

Future Classroom Lab, ICT, teaching process, learning spaces, educational research, technological applications.