Articolul precedent |
Articolul urmator |
459 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-12-09 00:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004 (83) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
SM ISO690:2012 GASNAŞ, Ala, GLOBA, Angela. Laboratorul clasa viitorului pentru explorarea modalității de predare-învățăre în tendințe STEM. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 242-248. ISBN 978-9975-76-357-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.1, 2021 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.02:004 | |||||||
Pag. 242-248 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Laboratorul Future Classroom a fost creat pentru a ajuta la regândirea și reorganizarea sălilor de clasă convenționale și a altor spații de învățare pentru a sprijini schimbarea stilului de predare și învățare. Acesta a fost conceput ca un „laborator de viață” pentru modul de implementare TIC. În articol este prezentată esența și importanța Laboratorului Clasei Viitorului (Future Classroom Lab (FCL)) în procesul de reunire a tehnologiei, cercetării educaționale și a predării de înaltă calitate în scopul integrării strategiilor de învățare a secolului XXI. |
|||||||
Cuvinte-cheie Future Classroom Lab, TIC, proces didactic, spații de învățare, cercetări educaționale, aplicații tehnologice., Future Classroom Lab, ICT, teaching process, learning spaces, educational research, technological applications. |
|||||||
|