Interdisciplinaritatea la orele de matematică în contextul formării competențelor matematice la elevi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
504 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 13:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
001.2:372.851 (4)
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1390)
Educație (14306)
SM ISO690:2012
HAJDEU, Mihaela, BORDAN, Valeriu. Interdisciplinaritatea la orele de matematică în contextul formării competențelor matematice la elevi. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 104-108. ISBN 978-9975-76-357-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.1, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Interdisciplinaritatea la orele de matematică în contextul formării competențelor matematice la elevi

CZU: 001.2:372.851

Pag. 104-108

Hajdeu Mihaela, Bordan Valeriu
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 11 noiembrie 2021


Rezumat

Matematica ocupă un loc special printre disciplinele școlare, întrucât ca disciplină academică formează abilități de calcul, dezvoltă gândirea logica, memoria dar și contribuie la demonstrarea necesității studierii acesteia pentru activități din viața cotidiană. În acest context integrarea interdisciplinară a matematicii reprezintă o modalitate de determinare a unor conexiuni între fapte care confirmă sau infirmă anumite concluzii, anumite observații, dar în același timp contribuind la formarea armonioasă a personalității.

Matematica ocupă un loc special printre disciplinele școlare, întrucât ca disciplină academică formează abilități de calcul, dezvoltă gândirea logica, memoria dar și contribuie la demonstrarea necesității studierii acesteia pentru activități din viața cotidiană. În acest context integrarea interdisciplinară a matematicii reprezintă o modalitate de determinare a unor conexiuni între fapte care confirmă sau infirmă anumite concluzii, anumite observații, dar în același timp contribuind la formarea armonioasă a personalității.

Cuvinte-cheie
Interdisciplinaritatea la orele de matematică în contextul formării competențelor matematice la elevi,

interdisciplinarity, mathematics, motivation, abilities, knowledge, skills