Articolul precedent |
Articolul urmator |
504 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 13:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
001.2:372.851 (4) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1390) |
Educație (14306) |
SM ISO690:2012 HAJDEU, Mihaela, BORDAN, Valeriu. Interdisciplinaritatea la orele de matematică în contextul formării competențelor matematice la elevi. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 104-108. ISBN 978-9975-76-357-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 001.2:372.851 | ||||||
Pag. 104-108 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Matematica ocupă un loc special printre disciplinele școlare, întrucât ca disciplină academică formează abilități de calcul, dezvoltă gândirea logica, memoria dar și contribuie la demonstrarea necesității studierii acesteia pentru activități din viața cotidiană. În acest context integrarea interdisciplinară a matematicii reprezintă o modalitate de determinare a unor conexiuni între fapte care confirmă sau infirmă anumite concluzii, anumite observații, dar în același timp contribuind la formarea armonioasă a personalității. |
||||||
Cuvinte-cheie Interdisciplinaritatea la orele de matematică în contextul formării competențelor matematice la elevi, interdisciplinarity, mathematics, motivation, abilities, knowledge, skills |
||||||
|