Articolul precedent |
Articolul urmator |
532 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 09:15 |
SM ISO690:2012 STERPU, Nina. Educația digitală a copiilor de 5-7 ani: configurări praxiologice. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chisinau, Moldova: INCE, 2021, Ediția 1, Vol.5, pp. 194-205. ISBN 978-9975-76-350-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane Ediția 1, Vol.5, 2021 |
|||||
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane" 1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021 | |||||
|
|||||
Pag. 194-205 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul include o analiză a activității cadrelor didactice și de conducere din instituțiile de educație timpurie pe dimensiunea Educație digitală a copiilor de 5-7 ani, precum și condițiile eficacității acestora. Prezența resurselor tehnologice în instituția preșcolară a devenit extrem de importantă pentru procesul educațional, dar nu și suficientă pentru asigurarea calității procesului didactic. În articol se abordează problemele asigurării educației digitale în instituțiile de educație timpurie, probleme derivate din condițiile de infrastructură digitală, dar și din nivelul de competență a cadrului didactic. |
|||||
Cuvinte-cheie educaţie, educație digitală, eșantion, nevoile cadrelor didactice, dificultăţi, resurse materiale, tehnologii digitale, copii de vârstă preșcolară, resurse informaționale digitale. |
|||||
|