Educația digitală a copiilor de 5-7 ani: configurări praxiologice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
532 47
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 09:15
SM ISO690:2012
STERPU, Nina. Educația digitală a copiilor de 5-7 ani: configurări praxiologice. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chisinau, Moldova: INCE, 2021, Ediția 1, Vol.5, pp. 194-205. ISBN 978-9975-76-350-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane
Ediția 1, Vol.5, 2021
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021

Educația digitală a copiilor de 5-7 ani: configurări praxiologice


Pag. 194-205

Sterpu Nina
 
Școala Doctorală „Științe ale Educației” a Parteneriatului UST, USCH, ISE
 
Disponibil în IBN: 9 noiembrie 2021


Rezumat

Articolul include o analiză a activității cadrelor didactice și de conducere din instituțiile de educație timpurie pe dimensiunea Educație digitală a copiilor de 5-7 ani, precum și condițiile eficacității acestora. Prezența resurselor tehnologice în instituția preșcolară a devenit extrem de importantă pentru procesul educațional, dar nu și suficientă pentru asigurarea calității procesului didactic. În articol se abordează problemele asigurării educației digitale în instituțiile de educație timpurie, probleme derivate din condițiile de infrastructură digitală, dar și din nivelul de competență a cadrului didactic.

Cuvinte-cheie
educaţie, educație digitală, eșantion, nevoile cadrelor didactice, dificultăţi, resurse materiale, tehnologii digitale, copii de vârstă preșcolară, resurse informaționale digitale.