Articolul precedent |
Articolul urmator |
299 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-03 00:23 |
SM ISO690:2012 GOLUBIŢCHI, Silvia, MIDRIGAN, Tatiana. Aspecte teoretice ale textului literar în clasele primare. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chisinau, Moldova: INCE, 2021, Ediția 1, Vol.5, pp. 36-47. ISBN 978-9975-76-350-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane Ediția 1, Vol.5, 2021 |
||||||
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane" 1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 36-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În învățământul primar, studiul limbii și literaturii române se axează pe formarea competențelor specifice disciplinei, derivate din motivații, din dorința și nevoia de a comunica, de a însuși, a citi și a interpreta fapte de limbă și literatură studiate, stiluri cognitive, trăsături ale personalității culturale și literare. Textele literare sunt diverse ca tematică, ca genuri și specii literare, îl pun pe elev în situația de a medita asupra evenimentelor, de a le interpreta, se diferențiază în funcție de: apartenența la genuri și specii literare diferite; prezența unor moduri de expunere diferite; dominanta conținutului textului etc. |
||||||
Cuvinte-cheie Aspecte teoretice ale textului literar în clasele primare |
||||||
|