Modalități de valorificare a experienței de lectură în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
290 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 13:15
SM ISO690:2012
GOLUBIŢCHI, Silvia. Modalități de valorificare a experienței de lectură în clasele primare. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chisinau, Moldova: INCE, 2021, Ediția 1, Vol.5, pp. 26-36. ISBN 978-9975-76-350-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane
Ediția 1, Vol.5, 2021
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021

Modalități de valorificare a experienței de lectură în clasele primare


Pag. 26-36

Golubiţchi Silvia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 9 noiembrie 2021


Rezumat

Între activităţile, procesele şi necesităţile de învăţare şcolară autentică, lectura ocupă locul central ca activitate intelectuală, dar şi spirituală, de formare-dezvoltare a personalităţii. Formarea cititorului cult de literatură se axează pe anumite conținuturi educaționale prin metodologii specifice educației literar-artistice. Trezirea interesului elevilor pentru lectură, în general, este unul din obiectivele finale ale activităţii desfăşurate de învăţător cu elevii claselor primare. Acesta este punctul de plecare şi, în acelaşi timp, garanția succesului în activitatea şcolară pentru învăţător şi pentru elevii săi. Gustul pentru lectură nu vine de la sine, ci se formează printr-o muncă caracterizată prin răbdare, perseverenţă, continuitate, voinţă.

Cuvinte-cheie
Modalități de valorificare a experienței de lectură în clasele primare