Articolul precedent |
Articolul urmator |
290 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 13:15 |
SM ISO690:2012 GOLUBIŢCHI, Silvia. Modalități de valorificare a experienței de lectură în clasele primare. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chisinau, Moldova: INCE, 2021, Ediția 1, Vol.5, pp. 26-36. ISBN 978-9975-76-350-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane Ediția 1, Vol.5, 2021 |
||||||
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane" 1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 26-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Între activităţile, procesele şi necesităţile de învăţare şcolară autentică, lectura ocupă locul central ca activitate intelectuală, dar şi spirituală, de formare-dezvoltare a personalităţii. Formarea cititorului cult de literatură se axează pe anumite conținuturi educaționale prin metodologii specifice educației literar-artistice. Trezirea interesului elevilor pentru lectură, în general, este unul din obiectivele finale ale activităţii desfăşurate de învăţător cu elevii claselor primare. Acesta este punctul de plecare şi, în acelaşi timp, garanția succesului în activitatea şcolară pentru învăţător şi pentru elevii săi. Gustul pentru lectură nu vine de la sine, ci se formează printr-o muncă caracterizată prin răbdare, perseverenţă, continuitate, voinţă. |
||||||
Cuvinte-cheie Modalități de valorificare a experienței de lectură în clasele primare |
||||||
|