Managementul formării competenței de comunicare asertivă la manageri
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
344 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 10:35
SM ISO690:2012
NATALUHA, Oxana, BÎRSAN, Elena. Managementul formării competenței de comunicare asertivă la manageri. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.4, pp. 338-345. ISBN 978-9975-76-349-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane
Ediția 1, Vol.4, 2021
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021

Managementul formării competenței de comunicare asertivă la manageri


Pag. 338-345

Nataluha Oxana, Bîrsan Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 9 noiembrie 2021


Rezumat

Comunicarea este un mecanism continuu şi tranzacţional, transversal, implicând participanţi care vin din medii diferite. Actorii comunicării sunt şi participanţi, şi coparticipanţi. Ştiinţa şi arta comunicării se învaţă, nu sunt moştenite. Cel care ştie şi poate să comunice eficient reuşeşte să obţină ceea ce doreşte de la partenerul său, procurându-şi bucuria comunicării.

Cuvinte-cheie
comunicare, comunicare asertivă, asertivitate, competenţă, competență de comunicare asertivă.