Articolul precedent |
Articolul urmator |
344 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 10:35 |
SM ISO690:2012 NATALUHA, Oxana, BÎRSAN, Elena. Managementul formării competenței de comunicare asertivă la manageri. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.4, pp. 338-345. ISBN 978-9975-76-349-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane Ediția 1, Vol.4, 2021 |
||||||
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane" 1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 338-345 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comunicarea este un mecanism continuu şi tranzacţional, transversal, implicând participanţi care vin din medii diferite. Actorii comunicării sunt şi participanţi, şi coparticipanţi. Ştiinţa şi arta comunicării se învaţă, nu sunt moştenite. Cel care ştie şi poate să comunice eficient reuşeşte să obţină ceea ce doreşte de la partenerul său, procurându-şi bucuria comunicării. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, comunicare asertivă, asertivitate, competenţă, competență de comunicare asertivă. |
||||||
|