Reflecții privind necesitatea adaptării curriculare în învățământul profesional tehnic
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
339 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-09 19:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377.091 (26)
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (266)
SM ISO690:2012
CEBAN, Eudochia, CEBAN, Eudochia. Reflecții privind necesitatea adaptării curriculare în învățământul profesional tehnic . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 4-5(128-129), pp. 67-69. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5596919
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4-5(128-129) / 2021 / ISSN 1810-6455

Reflecții privind necesitatea adaptării curriculare în învățământul profesional tehnic

Reflections on the Need for Curricular Adaptation in Technical Vocational Education

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5596919
CZU: 377.091

Pag. 67-69

Ceban Eudochia, Ceban Eudochia
 
Colegiul Pedagogic „Alexei Mateevici”, mun. Chişinău
 
Disponibil în IBN: 8 noiembrie 2021


Rezumat

În contextul realizării procesului educațional din învățământul profesional tehnic în baza curriculumului național, la disciplinele obligatorii din componenta liceală se constată un număr redus de ore la programele de formare profesională tehnică secundară, postsecundară și postsecundară nonterțiară. Articolul conține unele reflecții și argumente privind necesitarea adaptării curriculare în învățământul profesional tehnic.

In the context of carrying out the educational process in the Vocational Education and Training (VET) system based on the National Curriculum, we have discovered that at the lyceum stage the compulsory disciplines only envisage a reduced number of hours in secondary, postsecondary and postsecondary nontertiary VET training programs. The article contains reflections and arguments on the need for curricula adaptations in VET.

Cuvinte-cheie
învățământ profesional tehnic, învățământ liceal, unităţi de conţinut, Curriculum Naţional, plan-cadru,

Vocational Education and Training (VET), educational framework plan, lyceum education, content units, National Curriculum