Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
339 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-09 19:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.091 (26) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (266) |
SM ISO690:2012 CEBAN, Eudochia, CEBAN, Eudochia. Reflecții privind necesitatea adaptării curriculare în învățământul profesional tehnic . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 4-5(128-129), pp. 67-69. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5596919 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 4-5(128-129) / 2021 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5596919 | |||||
CZU: 377.091 | |||||
Pag. 67-69 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În contextul realizării procesului educațional din învățământul profesional tehnic în baza curriculumului național, la disciplinele obligatorii din componenta liceală se constată un număr redus de ore la programele de formare profesională tehnică secundară, postsecundară și postsecundară nonterțiară. Articolul conține unele reflecții și argumente privind necesitarea adaptării curriculare în învățământul profesional tehnic. |
|||||
Cuvinte-cheie învățământ profesional tehnic, învățământ liceal, unităţi de conţinut, Curriculum Naţional, plan-cadru, Vocational Education and Training (VET), educational framework plan, lyceum education, content units, National Curriculum |
|||||
|