Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
523 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-29 18:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942:37.0 (16) |
Psihologie (3389) |
Educație (14312) |
SM ISO690:2012 MOGA, Ecaterina. Managementul emoțiilor din perspectivă educațională . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 4-5(128-129), pp. 63-66. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5595384 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(128-129) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5595384 | ||||||
CZU: 159.942:37.0 | ||||||
Pag. 63-66 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Fiecare dintre noi cel puțin o dată în viață ne-am simțit neajutorați sau confruntați cu o situație în care lucrurile păreau să scape de sub control. În viața de zi cu zi întâlnim probleme, circumstanțe în care realizăm anumite sentimente pe care le avem: entuziasm, furie, frustrare, anxietate, suspiciune, echipă, furie, bucurie etc. Cum pot face față acestor provocări și cum pot fi sigur că ceea ce fac nu este dincolo de mine? Mecanismele de gestionare a emoțiilor trebuie stăpânite pentru a cultiva bunăstarea. |
||||||
Cuvinte-cheie management emoțional, emoţii, educaţie, IQ, EQ, emotional management, emotions, education, IQ, EQ |
||||||
|