Natura juridică a contractului de franchising
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
388 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 18:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
347.451 (47)
Obligații. Contracte. Convenții (453)
SM ISO690:2012
DEMIAN, Elena. Natura juridică a contractului de franchising. In: Studii Juridice Universitare, 2021, nr. 1, pp. 196-202. ISSN 1857-4122. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5639475
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studii Juridice Universitare
Numărul 1 / 2021 / ISSN 1857-4122

Natura juridică a contractului de franchising

The Legal Nature of the Franchise Contract

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5639475
CZU: 347.451

Pag. 196-202

Demian Elena
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 noiembrie 2021


Rezumat

The franchise contract is a business promotion tool, which is applied in the economic relations regarding the production and / or commercialization of the products, the execution of the works as well as the provision of the services. Using this system of contractual relations, large companies get the opportunity to expand their area of marketing of goods and services, and small companies in turn get the opportunity to practice business with minimal risk and expense using a reputable brand.

Contractul de franchising este un instrument de promovare a businessului, care se aplică în relaţiile economice privind producerea şi/sau comercializarea produselor, executarea lucrărilor precum şi prestarea serviciilor. Utilizând acest sistem de raporturi contractuale firmele mari obţin posibilitatea de a-şi extinde aria de comercializare a mărfurilor şi prestarea serviciilor, iar firmele mici la rîndul lor obţin posibilitatea de a practica business cu riscuri şi cheltuieli minimale folosind o marcă comercială cu reputaţie.

Cuvinte-cheie
contract, franchising, royalty, franchise, entrepreneurship,

contract, franchising, redevenţă, franciză, antreprenoriat