Articolul precedent |
Articolul urmator |
305 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 12:38 |
SM ISO690:2012 PERLIMAN, Victoria. Autodezvoltarea cadrelor didactice: mecanism important în contextul profesionalizării didactice. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.2, pp. 241-248. ISBN 978- 9975-76-347-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane Ediția 1, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane" 1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 241-248 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol au fost efectuate analize ale literaturii psiho-pedagogice, care abordează conceptele de autodezvoltare/dezvoltare personală și profesionalizare a cadrelor didactice. Sunt identificate treptele de dezvoltare a personalității și funcțiile profesionalizării, importanța autodezvoltării și perfecționalizării pe tot parcursul vieții a cadrului didactic, el fiind un factor indispensabil pentru a construi, în viitor, un proces educațional coerent și calitativ. |
||||||
|