Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
387 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-28 21:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
780.614.335:781.66+[780.8:780.614.335]:781.68 (1) |
Muzică (1869) |
SM ISO690:2012 SOCICAN, Igor. Îmbinarea procedeelor melodice, percusive și de acompaniament la contrabasul de jazz. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2021, nr. 3(40), pp. 57-67. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||||
Numărul 3(40) / 2021 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||||
|
||||||||
CZU: 780.614.335:781.66+[780.8:780.614.335]:781.68 | ||||||||
Pag. 57-67 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Articolul ce urmează este dedicat îmbinării procedeelor diferite în cadrul interpretării la contrabas în muzica de jazz, oferind, totodată, cât mai multe informații și resurse posibile pentru dezvoltarea și studierea ulterioară a diferitor stiluri și procedee melodice, percusive și de acompaniament la contrabasul de jazz. Anume – se propun spre examinare diferite procedee cu caracter percusiv la contrabas și variantele notografice ale acestora. Problematica dată se examinează în premieră în știința muzicală națională. |
||||||||
Cuvinte-cheie contrabas, double bass, jazz bass slap, muted notes, drumming bass, basul percusiv, upright bass, double bass, jazz bass slap, muted notes, drumming bass, percussive bass |
||||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Socican, I.</dc:creator> <dc:date>2021-11-01</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>Articolul ce urmează este dedicat îmbinării procedeelor diferite în cadrul interpretării la contrabas în muzica de jazz, oferind, totodată, cât mai multe informații și resurse posibile pentru dezvoltarea și studierea ulterioară a diferitor stiluri și procedee melodice, percusive și de acompaniament la contrabasul de jazz. Anume – se propun spre examinare diferite procedee cu caracter percusiv la contrabas și variantele notografice ale acestora. Problematica dată se examinează în premieră în știința muzicală națională.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The present article is dedicated to the combination of different methods of interpretation on the double bass in jazz music, while providing as much information and resources as possible for the further development and study of different melodic, percussive and accompaniment styles of the jazz double bass. Namely, it is proposed to examine different percussion techniques on the double bass and their notation versions .This problem is examined for the first time in the national music science.</p></dc:description> <dc:source>Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică 40 (3) 57-67</dc:source> <dc:subject>contrabas</dc:subject> <dc:subject>double bass</dc:subject> <dc:subject>jazz bass slap</dc:subject> <dc:subject>muted notes</dc:subject> <dc:subject>drumming bass</dc:subject> <dc:subject>basul percusiv</dc:subject> <dc:subject>upright bass</dc:subject> <dc:subject>double bass</dc:subject> <dc:subject>jazz bass slap</dc:subject> <dc:subject>muted notes</dc:subject> <dc:subject>drumming bass</dc:subject> <dc:subject>percussive bass</dc:subject> <dc:title>Îmbinarea procedeelor melodice, percusive și de acompaniament la contrabasul de jazz</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>