Impacts of COVID-19 on education sector: case study of the 48 arab secto
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
541 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-31 12:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43:376.74 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3913)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599)
SM ISO690:2012
DARAWSHA, Ahlam, GALIA, Nadia. Impacts of COVID-19 on education sector: case study of the 48 arab secto. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 3(25), pp. 92-105. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v25i3.92-105
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(25) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Impacts of COVID-19 on education sector: case study of the 48 arab secto

Impactul COVID-19 asupra sectorului educației: studiu de caz în sectorul 48 arab

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v25i3.92-105
CZU: 37.018.43:376.74

Pag. 92-105

Darawsha Ahlam, Galia Nadia
 
Academic College of Education
 
 
Disponibil în IBN: 6 noiembrie 2021


Rezumat

The current study reviews the world's educational sector in general, and Israel's education system specifically in the context of Covid-19. The study presents a case of 48 Palestinian teachers as well as socioeconomic gaps that were identified to minorities that live in Israel. The results showed that teachers and principals found that shifting to e-teaching is inevitable due to the pandemic surge, yet they reported facing multiple challenges including infrastructure, teaching and learning, and environmental difficulties. The teachers and principals suggested educational institutes must find new solutions to ensure that Israeli students have equal and the same academic quality chances.

Studiul prezentat trece în revistă sectorul educațional mondial, în general, și sistemul educațional din Israel, în contextul pandemiei Covid-19. Studiul prezintă o cercetare realizată pe un lot de 48 de profesori palestinieni, precum și evidențiază unele lacune socio-economice care sunt identificate la minoritățile din Israel. Rezultatele au evidențiat faptul că profesorii și directorii au constatat că trecerea la predarea online este inevitabilă din cauza situației pandemice, totuși au raportat că se confruntă cu provocări multiple, inclusiv de infrastructură, predare și învățare, și dificultăți de mediu. Profesorii și directorii au sugerat că institutele educaționale trebuie să găsească noi soluții pentru a se asigura că studenții israelieni au șanse egale și de acces la aceeași calitate a studiilor.

Cuvinte-cheie
the 48 Arab Sector, COVID-19, higher education, teacher's education, pandemic,

sectorul 48 arab, COVID-19, învăţământ superior, educația profesorului, pandemie