Abordări ale educației morale populare în preșcolaritate din perspectivă folclorică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
429 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-26 17:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
39:37.034+373.24 (1)
Antropologie culturală. Ethnografie. Obiceiuri. Tradiții. Datini. Mod de viață. Folclor (2202)
Educație (14078)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1984)
SM ISO690:2012
CRÎJANOVSCHI, Tatiana, STAFIU, Natalia, СИЛИСТРАРУ, Николае. Abordări ale educației morale populare în preșcolaritate din perspectivă folclorică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 3(25), pp. 84-91. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v25i3.84-91
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(25) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Abordări ale educației morale populare în preșcolaritate din perspectivă folclorică

Approaches to popular moral education in preschool from a folklore perspective

DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v25i3.84-91
CZU: 39:37.034+373.24

Pag. 84-91

Crîjanovschi Tatiana, Stafiu Natalia, Силистрару Николае
 
Тираспольский государственный университет
 
Disponibil în IBN: 6 noiembrie 2021


Rezumat

Cele două laturi ale educației morale, conștiința și conduita, se intercondiționează și se completează reciproc, formarea uneia neputându-se realiza independent de cealaltă. Elementele conștiinței morale orientează și stimulează conduita morală, iar aceasta, la rândul ei, valorifică asemenea elemente, integrându-le în deprinderi, obișnuințe și trăsături de voință și caracter.

The two sides of moral education, consciousness, and conduct, are and complement each other, the formation of one cannot be achieved independently of the other. The elements of moral consciousness guide and stimulate moral conduct, and this, in turn, capitalize on such elements, integrating them into habits, habits, and traits of will and character.

Cuvinte-cheie
folclor, tradiţie, educaţie morală, conștiință morală, conduită morală, preşcolar,

folklore, tradition, moral education, moral conscience, moral conduct, preschool