Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
429 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-26 17:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
39:37.034+373.24 (1) |
Antropologie culturală. Ethnografie. Obiceiuri. Tradiții. Datini. Mod de viață. Folclor (2202) |
Educație (14078) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1984) |
SM ISO690:2012 CRÎJANOVSCHI, Tatiana, STAFIU, Natalia, СИЛИСТРАРУ, Николае. Abordări ale educației morale populare în preșcolaritate din perspectivă folclorică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 3(25), pp. 84-91. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v25i3.84-91 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||
Numărul 3(25) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v25i3.84-91 | |||||
CZU: 39:37.034+373.24 | |||||
Pag. 84-91 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Cele două laturi ale educației morale, conștiința și conduita, se intercondiționează și se completează reciproc, formarea uneia neputându-se realiza independent de cealaltă. Elementele conștiinței morale orientează și stimulează conduita morală, iar aceasta, la rândul ei, valorifică asemenea elemente, integrându-le în deprinderi, obișnuințe și trăsături de voință și caracter. |
|||||
Cuvinte-cheie folclor, tradiţie, educaţie morală, conștiință morală, conduită morală, preşcolar, folklore, tradition, moral education, moral conscience, moral conduct, preschool |
|||||
|