Implementarea metodei Instruirea prin Investigare în predarea cursului „Structuri de Date și Algoritmi”
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
461 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-06 10:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015:004 (6)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156)
SM ISO690:2012
BRAICOV, Andrei, VEVERIȚĂ, Tatiana. Implementarea metodei Instruirea prin Investigare în predarea cursului „Structuri de Date și Algoritmi”. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 3(25), pp. 44-58. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v25i3.44-58
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(25) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Implementarea metodei Instruirea prin Investigare în predarea cursului „Structuri de Date și Algoritmi”

Implementation of the Inquiry-Based Learning method in teaching the „Data Structures and Algorithms” course

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v25i3.44-58
CZU: 37.015:004

Pag. 44-58

Braicov Andrei, Veveriță Tatiana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 6 noiembrie 2021


Rezumat

În acest articol se examinează modalitățile de implementare a metodei Instruirea prin investigare în predarea cursului „Structuri de Date și Algoritmi”. Sunt puse în evidență recomandări metodice de aplicare a prezentei metode, precum și instrumentele TIC care permit organizarea eficientă a Instruirii prin investigare.

This article examines the ways to implement the concept of Inquiry-Based Learning in delivering of „Data Structures and Algorithms" course. There are highlighted methodological recommendations for the application of this method and ICT tools that allow the organization of training through Inquiry-Based Learning method.

Cuvinte-cheie
Instruire prin investigare, programare, TIC,

Inquiry-Based Learning, programming, ICT