Relevanța științifică a modelului în cercetările pedagogice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
337 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-05 23:10
SM ISO690:2012
SADOVEI, Larisa. Relevanța științifică a modelului în cercetările pedagogice. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.1, pp. 145-160. ISBN 978- 9975-76-346-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane
Ediția 1, Vol.1, 2021
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021

Relevanța științifică a modelului în cercetările pedagogice


Pag. 145-160

Sadovei Larisa
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 noiembrie 2021


Rezumat

Models provide representations of scientific concepts that can make the ideas more understandable. In this article it is prezentet how modeling requires the user to make links between the model and the reality that is being modelled. This activity includes the assessment of the model itself and an evaluation of how the model maps to the scientific concepts represented.

Cuvinte-cheie
model, modeling, education science, pedagogy