Învățarea pertinentă în contextul pandemic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
403 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-19 15:05
SM ISO690:2012
BOTNARI, Valentina, REPEȘCO, Gabriela. Învățarea pertinentă în contextul pandemic. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 14-15 mai 2021, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2021, Vol. IV, nr.2, pp. 162-172. ISBN 978-9975-76- 341-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. IV, nr.2, 2021
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 14-15 mai 2021

Învățarea pertinentă în contextul pandemic


Pag. 162-172

Botnari Valentina, Repeșco Gabriela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 3 noiembrie 2021


Rezumat

Articolul dat abordează aspecte teoretice privind învățarea pertinentă în contextul pandemiei Covid-19. În această ordine de idei, sunt analizate mai multe tipuri de învățare: învățarea experiențială, învățarea independentă, învățarea prin descoperire, învățarea mixtă, în mod special, sunt prezentate oportunitățile învățării transformative în cazul organizării studiilor la distanță.

This article addresses theoretical aspects of relevant learning in the context of the Covid-19 pandemic. Therefore, several types of learning are analyzed: experiential learning, independent learning, discovery learning, blended learning, in particular, the opportunities for transformative learning are presented in the case of organizing distance learning.

Cuvinte-cheie
învăţare, tipuri de învățare, învățare transformativă, platforme educaționale,

learning, types of learning, transformative learning, educational platforms