Articolul precedent |
Articolul urmator |
403 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-19 15:05 |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina, REPEȘCO, Gabriela. Învățarea pertinentă în contextul pandemic. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 14-15 mai 2021, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2021, Vol. IV, nr.2, pp. 162-172. ISBN 978-9975-76- 341-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. IV, nr.2, 2021 |
|||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 14-15 mai 2021 | |||||
|
|||||
Pag. 162-172 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul dat abordează aspecte teoretice privind învățarea pertinentă în contextul pandemiei Covid-19. În această ordine de idei, sunt analizate mai multe tipuri de învățare: învățarea experiențială, învățarea independentă, învățarea prin descoperire, învățarea mixtă, în mod special, sunt prezentate oportunitățile învățării transformative în cazul organizării studiilor la distanță. |
|||||
Cuvinte-cheie învăţare, tipuri de învățare, învățare transformativă, platforme educaționale, learning, types of learning, transformative learning, educational platforms |
|||||
|