Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
511 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 15:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091 (72) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011) |
SM ISO690:2012 CALEACHINA, Olga. Cadrul epistemic al conceptului de management al evaluării rezultatelor şcolare. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 3(71), pp. 23-26. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.04 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(71) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.04 | ||||||
CZU: 373.091 | ||||||
Pag. 23-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează managementul evaluării rezultatelor şcolare prin prisma cadrului referenţial al conceptului. Mai mulţi cercetători şi teoreticieni definesc reliefat în intensiunea şi extensiunea accentuată a acestuia. Conceptul de management general defineşte, pe de o parte, procesul de conducere a unei entităţi organizatorice la nivel de macrosistem, spre exemplu: stat, naţiune, confederaţii statale sau microsistem, cum ar fi: instituţii, întreprinderi, organizaţii, iar pe de altă parte, indică resorturile emergente practicilor, ştiinţei şi artei deopotrivă. Termenul de management, în ultimă instanţă, desemnează ştiinţa conducerii organizaţiilor şi conducerea ştiinţifică a acesto |
||||||
Cuvinte-cheie management, evaluarea rezultatelor școlare, perspectivă acțional-valorică, politici educaţionale, proces educaţional, finalitate, cadru referențial, management, evaluation of school results, action-value perspective, Educational policies, educational process, finality, frame of reference |
||||||
|