Cadrul epistemic al conceptului de management al evaluării rezultatelor şcolare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
511 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 15:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.091 (72)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011)
SM ISO690:2012
CALEACHINA, Olga. Cadrul epistemic al conceptului de management al evaluării rezultatelor şcolare. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 3(71), pp. 23-26. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.04
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(71) / 2021 / ISSN 1811-5470

Cadrul epistemic al conceptului de management al evaluării rezultatelor şcolare

Reference framework of the management concept of the evaluation of school results

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.04
CZU: 373.091

Pag. 23-26

Caleachina Olga
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 2 noiembrie 2021


Rezumat

Articolul abordează managementul evaluării rezultatelor şcolare prin prisma cadrului referenţial al conceptului. Mai mulţi cercetători şi teoreticieni definesc reliefat în intensiunea şi extensiunea accentuată a acestuia. Conceptul de management general defineşte, pe de o parte, procesul de conducere a unei entităţi organizatorice la nivel de macrosistem, spre exemplu: stat, naţiune, confederaţii statale sau microsistem, cum ar fi: instituţii, întreprinderi, organizaţii, iar pe de altă parte, indică resorturile emergente practicilor, ştiinţei şi artei deopotrivă. Termenul de management, în ultimă instanţă, desemnează ştiinţa conducerii organizaţiilor şi conducerea ştiinţifică a acesto

The article approaches the management of the evaluation of school results through the prism of the frame of reference of the concept. Several researchers and theorists define relief in its accentuated intensity and extension. The concept of general management defines, on the one hand, the process of leading an organizational entity at macrosystem level, for example state, nation, state confederations or microsystem, such as: institutions, enterprises, organizations, and on the other hand , indicates the emerging springs of practice, science and art alike. The term management, ultimately, refers to the science of leading organizations and their scientific leadership.

Cuvinte-cheie
management, evaluarea rezultatelor școlare, perspectivă acțional-valorică, politici educaţionale, proces educaţional, finalitate, cadru referențial,

management, evaluation of school results, action-value perspective, Educational policies, educational process, finality, frame of reference