Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
863 64 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 21:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015 (946) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3932) |
SM ISO690:2012 PANIŞ, Aliona. Etica pedagogică şi pedagogia eticii – două entităţi educaţionale. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 3(71), pp. 10-16. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.02 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(71) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.02 | ||||||
CZU: 37.015 | ||||||
Pag. 10-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt analizate unele semnificaţii ale eticii pedagogice şi pedagogiei eticii, concepte care sunt în relaţie de complementaritate. Totodată, se evidenţiază roluri şi ipostaze ale cadrului didactic în contextul eficienţei profesionale şi de relaţionare cu cel care învaţă, precum şi unele metode de dezvoltare profesională. |
||||||
Cuvinte-cheie etică, etică aplicată, Etică profesională, etică pedagogică, deontologie, Cod de Etică, profesor eficient, pedagogia eticii, ethics, applied ethics, professional ethics, pedagogical ethics, deontology, code of ethics, efficient teacher, ethics pedagogy |
||||||
|