Construirea unor activități de învățare pentru formarea competențelor specifice elevilor liceeni
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
470 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-02 03:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:91+373.5 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (430)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002)
SM ISO690:2012
PĂTRAȘCU, Alexandra. Construirea unor activități de învățare pentru formarea competențelor specifice elevilor liceeni. In: Dezvoltarea umană în Republica Moldova din perspectiva resurselor naturale, socioeconomice și turistice, 16 aprilie 2021, Chişinău. Chisinau, Republic of Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, pp. 80-84. ISBN 978-9975-76-355-4 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dezvoltarea umană în Republica Moldova din perspectiva resurselor naturale, socioeconomice și turistice 2021
Seminarul "Dezvoltarea umană în Republica Moldova din perspectiva resurselor naturale, socioeconomice și turistice"
Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021

Construirea unor activități de învățare pentru formarea competențelor specifice elevilor liceeni

CZU: 37.016:91+373.5

Pag. 80-84

Pătrașcu Alexandra12
 
1 Colegiul Național „Alexandru Odobescu”, Pitești,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 30 octombrie 2021


Rezumat

În acest articol este abordată necesitatea formării competențelor specifice geografiei, pentru elevii liceeni, prin construirea unor activitățile de învățare (similare secvențelor de învățare) care au în vedere un ansamblu de acțiuni fizice, intelectuale și morale realizate de către elevi în mod conștient, activ și sistematic, având scop atingerea obiectivului propus. În cadrul acestor activități vor fi prezentate și analizate unele situații de învățare (prin experimente și exerciții) iar motivația și inițiativa elevilor trebuie încurajate. De asemenea în studiu este evidențiată și importanța motivației pentru formarea competenței specifice de analiză a orizontul local, precum și identificarea, analizarea obiectivelor turistice locale. Summary: This article addresses the need to train geography-specific skills for high school students by developing learning activities (similar to learning sequences) that take apart a set of physical, intellectual and moral actions performed by high school students consciously, actively and systematically, with the aim of achieving the proposed objective. During these activities, some learning situations will be presented and analyzed (through experiments and exercises) and the motivation and initiative of students should be encouraged. The study also highlights the importance of motivation for the formation of the specific competence of analysis of the local horizon, as well as the identification, analysis of local tourist objectives.

Cuvinte-cheie
competenţe specifice, activităţi de învăţare, situaţii de învăţare, secvențe de învățare, orizont local