Articolul precedent |
Articolul urmator |
396 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-22 18:47 |
SM ISO690:2012 GALAȚANU, Daniela. Discourse Analysis of Advertisements’ Language. In: Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională, Ed. 70, 28 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 70, Vol.1, pp. 304-309. ISBN 978-9975-76-338-7.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională Ediția 70, Vol.1, 2021 |
||||||||
Conferința "Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională" 70, Chişinău, Moldova, 28 aprilie 2021 | ||||||||
|
||||||||
Pag. 304-309 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Articolul reflectă metoda analizei discursive în cercetarea limbajului publicitar. Sunt evidenţiate caracteristicile şi rolul limbajului publicitar. Obiectivul cercetării constă în aplicarea analizei discursive asupra diferitor tipuri de afişe publicitare (comerciale, informative, ideologice etc.) în plan comparativ-istoric pentru a stabili anumite concluzii pe marginea rezultatelor obţinute. Finalitatea studiului constă în stabilirea contrastului contextelor sociale, culturale şi istorice relevate de particularităţile lingvistice din cadrul exemplelor propuse. Noutatea studiului constă în remarcarea progresului ştiinţifico-tehnologic, dar şi a evoluţiei aspectelor de limbaj, valori, viziuni şi probleme ale societăţii din secolele XVII – XXI prin intermediul analizei discursive a limbajului publicitar. |
||||||||
Cuvinte-cheie discourse analysis, advertisement, advertising discourse, advertising language, context. |
||||||||
|