Articolul precedent |
Articolul urmator |
247 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-01-14 18:48 |
SM ISO690:2012 TABUNCIC , Ioana. La forme des propositions subordonnees (relatives – conjonctives – interrogatives ). In: Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice: Secţia Istorie şi Limbi Moderne, 20 aprilie 2007, Cahul. Cahul: Tipogragia Turnul Vechi SRL, 2007, Vol.2, pp. 90-97. ISBN 978-9975-9579-6-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice Vol.2, 2007 |
||||||
Conferința "Conferinţa ştiinţifică de totalizare a activităţii de cercetare a cadrelor didactice" Cahul, Moldova, 20 aprilie 2007 | ||||||
|
||||||
Pag. 90-97 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Compartimentul „Sintaxă‖ al gramaticii franceze e unul foarte amplu şi destul de complicat, prezentând pentru studenţi mari dificultăţi în asimilarea materiei de studiu, atît a teoriei, cît şi a practicii. Scopul acestui studiu este descrierea formelor de propoziţii secundare, a cuvintelor de legătură dintre propoziţia principală şi cea secundară; scoaterea în evidenţă a unor modele de analiză a frazei complexe, descoperirea căilor de asimilare conştientă a problemelor considerate cele mai dificile, pornind de la principiul „de la simplu la compus‖ . |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Tabuncic , I.</dc:creator> <dc:date>2007</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Compartimentul „Sintaxă‖ al gramaticii franceze e unul foarte amplu şi destul de complicat, prezentând pentru studenţi mari dificultăţi în asimilarea materiei de studiu, atît a teoriei, cît şi a practicii. Scopul acestui studiu este descrierea formelor de propoziţii secundare, a cuvintelor de legătură dintre propoziţia principală şi cea secundară; scoaterea în evidenţă a unor modele de analiză a frazei complexe, descoperirea căilor de asimilare conştientă a problemelor considerate cele mai dificile, pornind de la principiul „de la simplu la compus‖ .</p></dc:description> <dc:source>Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice (Vol.2) 90-97</dc:source> <dc:title>La forme des propositions subordonnees (relatives – conjonctives – interrogatives )</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>