La forme des propositions subordonnees (relatives – conjonctives – interrogatives )
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
247 1
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-14 18:48
SM ISO690:2012
TABUNCIC , Ioana. La forme des propositions subordonnees (relatives – conjonctives – interrogatives ). In: Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice: Secţia Istorie şi Limbi Moderne, 20 aprilie 2007, Cahul. Cahul: Tipogragia Turnul Vechi SRL, 2007, Vol.2, pp. 90-97. ISBN 978-9975-9579-6-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice
Vol.2, 2007
Conferința "Conferinţa ştiinţifică de totalizare a activităţii de cercetare a cadrelor didactice"
Cahul, Moldova, 20 aprilie 2007

La forme des propositions subordonnees (relatives – conjonctives – interrogatives )


Pag. 90-97

Tabuncic Ioana
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 21 octombrie 2021


Rezumat

Compartimentul „Sintaxă‖ al gramaticii franceze e unul foarte amplu şi destul de complicat, prezentând pentru studenţi mari dificultăţi în asimilarea materiei de studiu, atît a teoriei, cît şi a practicii. Scopul acestui studiu este descrierea formelor de propoziţii secundare, a cuvintelor de legătură dintre propoziţia principală şi cea secundară; scoaterea în evidenţă a unor modele de analiză a frazei complexe, descoperirea căilor de asimilare conştientă a problemelor considerate cele mai dificile, pornind de la principiul „de la simplu la compus‖ .

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Tabuncic , I.</dc:creator>
<dc:date>2007</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>Compartimentul &bdquo;Sintaxă‖ al gramaticii franceze e unul foarte amplu şi destul de complicat, prezent&acirc;nd pentru studenţi mari dificultăţi &icirc;n asimilarea materiei de studiu, at&icirc;t a teoriei, c&icirc;t şi a practicii. Scopul acestui studiu este descrierea formelor de propoziţii secundare, a cuvintelor de legătură dintre propoziţia principală şi cea secundară; scoaterea &icirc;n evidenţă a unor modele de analiză a frazei complexe, descoperirea căilor de asimilare conştientă a problemelor considerate cele mai dificile, pornind de la principiul &bdquo;de la simplu la compus‖ .</p></dc:description>
<dc:source>Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice (Vol.2) 90-97</dc:source>
<dc:title>La forme des propositions subordonnees (relatives &ndash; conjonctives &ndash; interrogatives )</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>