Articolul precedent |
Articolul urmator |
281 0 |
SM ISO690:2012 ANTEMIR, Maria. L‘internet et l‘apprentissage du français. In: Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice: Secţia Istorie şi Limbi Moderne, 20 aprilie 2007, Cahul. Cahul: Tipogragia Turnul Vechi SRL, 2007, Vol.2, pp. 57-62. ISBN 978-9975-9579-6-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice Vol.2, 2007 |
|||||
Conferința "Conferinţa ştiinţifică de totalizare a activităţii de cercetare a cadrelor didactice" Cahul, Moldova, 20 aprilie 2007 | |||||
|
|||||
Pag. 57-62 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Utilizarea Internetului permite studierea limbilor moderne în afara orelor de curs, avînd acces la noi orizonturi didactice şi culturale. Prin descoperirea site-urilor şi documentelor video sînt înlăturate stereotipurile şi limba îşi regăseşte şi rolul său cultural. Aceasta ne face să conştientizăm, că scopul primordial al utilizării mijloacelor tehnice moderne amplifică şi diversifică activităţile didactice de comunicare, acesta fiind unicul scop al învăţării unei limbi străine în afara contextului şcolar sau universitar. |
|||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Antemir, M.</dc:creator> <dc:date>2007</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Utilizarea Internetului permite studierea limbilor moderne în afara orelor de curs, avînd acces la noi orizonturi didactice şi culturale. Prin descoperirea site-urilor şi documentelor video sînt înlăturate stereotipurile şi limba îşi regăseşte şi rolul său cultural. Aceasta ne face să conştientizăm, că scopul primordial al utilizării mijloacelor tehnice moderne amplifică şi diversifică activităţile didactice de comunicare, acesta fiind unicul scop al învăţării unei limbi străine în afara contextului şcolar sau universitar.</p></dc:description> <dc:source>Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice (Vol.2) 57-62</dc:source> <dc:title>L‘internet et l‘apprentissage du français</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>