L‘internet et l‘apprentissage du français
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
281 0
SM ISO690:2012
ANTEMIR, Maria. L‘internet et l‘apprentissage du français. In: Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice: Secţia Istorie şi Limbi Moderne, 20 aprilie 2007, Cahul. Cahul: Tipogragia Turnul Vechi SRL, 2007, Vol.2, pp. 57-62. ISBN 978-9975-9579-6-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice
Vol.2, 2007
Conferința "Conferinţa ştiinţifică de totalizare a activităţii de cercetare a cadrelor didactice"
Cahul, Moldova, 20 aprilie 2007

L‘internet et l‘apprentissage du français


Pag. 57-62

Antemir Maria
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
Disponibil în IBN: 21 octombrie 2021


Rezumat

Utilizarea Internetului permite studierea limbilor moderne în afara orelor de curs, avînd acces la noi orizonturi didactice şi culturale. Prin descoperirea site-urilor şi documentelor video sînt înlăturate stereotipurile şi limba îşi regăseşte şi rolul său cultural. Aceasta ne face să conştientizăm, că scopul primordial al utilizării mijloacelor tehnice moderne amplifică şi diversifică activităţile didactice de comunicare, acesta fiind unicul scop al învăţării unei limbi străine în afara contextului şcolar sau universitar.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Antemir, M.</dc:creator>
<dc:date>2007</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>Utilizarea Internetului permite studierea limbilor moderne &icirc;n afara orelor de curs, av&icirc;nd acces la noi orizonturi didactice şi culturale. Prin descoperirea site-urilor şi documentelor video s&icirc;nt &icirc;nlăturate stereotipurile şi limba &icirc;şi regăseşte şi rolul său cultural. Aceasta ne face să conştientizăm, că scopul primordial al utilizării mijloacelor tehnice moderne amplifică şi diversifică activităţile didactice de comunicare, acesta fiind unicul scop al &icirc;nvăţării unei limbi străine &icirc;n afara contextului şcolar sau universitar.</p></dc:description>
<dc:source>Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice (Vol.2) 57-62</dc:source>
<dc:title>L&lsquo;internet et l&lsquo;apprentissage du fran&ccedil;ais</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>