La grammaire et l‘ approche communicative
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
325 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-10-13 14:17
SM ISO690:2012
GHENCIU, Maria. La grammaire et l‘ approche communicative. In: Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice: Secţia Istorie şi Limbi Moderne, 20 aprilie 2007, Cahul. Cahul: Tipogragia Turnul Vechi SRL, 2007, Vol.2, pp. 50-56. ISBN 978-9975-9579-6-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice
Vol.2, 2007
Conferința "Conferinţa ştiinţifică de totalizare a activităţii de cercetare a cadrelor didactice"
Cahul, Moldova, 20 aprilie 2007

La grammaire et l‘ approche communicative


Pag. 50-56

Ghenciu Maria
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 21 octombrie 2021


Rezumat

Integrarea gramaticii în învăţarea unei limbi străine, rămâne adeseori problematică la nivelul de practică sau cînd se realizează în cadrul conversaţional. Autorul încearcă să facă un traseu a relaţiilor între comunicare şi gramatică, indicînd dificultăţile, pistele care nu au fost suficient explorate, pentru a stabili o coerenţă mai puternică între studiul gramatical şi procesul de cunoaştere şi achiziţionare a cunoştinţelor şi experienţelor.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Ghenciu, M.</dc:creator>
<dc:date>2007</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>Integrarea gramaticii &icirc;n &icirc;nvăţarea unei limbi străine, răm&acirc;ne adeseori problematică la nivelul de practică sau c&icirc;nd se realizează &icirc;n cadrul conversaţional. Autorul &icirc;ncearcă să facă un traseu a relaţiilor &icirc;ntre comunicare şi gramatică, indic&icirc;nd dificultăţile, pistele care nu au fost suficient explorate, pentru a stabili o coerenţă mai puternică &icirc;ntre studiul gramatical şi procesul de cunoaştere şi achiziţionare a cunoştinţelor şi experienţelor.</p></dc:description>
<dc:source>Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice (Vol.2) 50-56</dc:source>
<dc:title>La grammaire et l&lsquo; approche communicative</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>