Articolul precedent |
Articolul urmator |
326 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-10-13 14:17 |
SM ISO690:2012 GHENCIU, Maria. La grammaire et l‘ approche communicative. In: Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice: Secţia Istorie şi Limbi Moderne, 20 aprilie 2007, Cahul. Cahul: Tipogragia Turnul Vechi SRL, 2007, Vol.2, pp. 50-56. ISBN 978-9975-9579-6-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice Vol.2, 2007 |
||||||
Conferința "Conferinţa ştiinţifică de totalizare a activităţii de cercetare a cadrelor didactice" Cahul, Moldova, 20 aprilie 2007 | ||||||
|
||||||
Pag. 50-56 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Integrarea gramaticii în învăţarea unei limbi străine, rămâne adeseori problematică la nivelul de practică sau cînd se realizează în cadrul conversaţional. Autorul încearcă să facă un traseu a relaţiilor între comunicare şi gramatică, indicînd dificultăţile, pistele care nu au fost suficient explorate, pentru a stabili o coerenţă mai puternică între studiul gramatical şi procesul de cunoaştere şi achiziţionare a cunoştinţelor şi experienţelor. |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-140647</cfResPublId> <cfResPublDate>2007</cfResPublDate> <cfVol>Vol.2</cfVol> <cfStartPage>50</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-9579-6-0</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/140647</cfURI> <cfTitle cfLangCode='FR' cfTrans='o'>La grammaire et l‘ approche communicative</cfTitle> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Integrarea gramaticii în învăţarea unei limbi străine, rămâne adeseori problematică la nivelul de practică sau cînd se realizează în cadrul conversaţional. Autorul încearcă să facă un traseu a relaţiilor între comunicare şi gramatică, indicînd dificultăţile, pistele care nu au fost suficient explorate, pentru a stabili o coerenţă mai puternică între studiul gramatical şi procesul de cunoaştere şi achiziţionare a cunoştinţelor şi experienţelor.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2007T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2007T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-45255</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2007T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-45255</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-45255-4</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2007T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Ghenciu</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Maria</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>