Articolul precedent |
Articolul urmator |
255 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.112.4:331.108.43 (1) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (272) |
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (387) |
SM ISO690:2012 ЛУКЬЯНЧЕНКО, Лариса, ОСТАПЕНКО, Елена. Самоаттестация – эффективный способ педагогического мониторинга. In: Ştiinţă, educaţie, cultură: , 4 februarie 2016, Comrat. Комрат: Tipografia "A & V Poligraf", 2016, Vol.1, pp. 455-457. ISBN 978-9975-83-011-9; 9975-83-012-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.1, 2016 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 4 februarie 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 377.112.4:331.108.43 | ||||||
Pag. 455-457 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article gives the analysis of the methods of evaluation of efficiency of teachers’ professional activities. There is the description of author’s self-evaluation system that involves rating evaluation of the teacher’s work including subject competence, methodical work, communication and sharing of teacher’s experience, educational and project work. |
||||||
Cuvinte-cheie professional competence, self-evaluation, rating, teacher’s experience |
||||||
|