Самоаттестация – эффективный способ педагогического мониторинга
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
255 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377.112.4:331.108.43 (1)
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (272)
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (387)
SM ISO690:2012
ЛУКЬЯНЧЕНКО, Лариса, ОСТАПЕНКО, Елена. Самоаттестация – эффективный способ педагогического мониторинга. In: Ştiinţă, educaţie, cultură: , 4 februarie 2016, Comrat. Комрат: Tipografia "A & V Poligraf", 2016, Vol.1, pp. 455-457. ISBN 978-9975-83-011-9; 9975-83-012-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.1, 2016
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
Comrat, Moldova, 4 februarie 2016

Самоаттестация – эффективный способ педагогического мониторинга

CZU: 377.112.4:331.108.43

Pag. 455-457

Лукьянченко Лариса, Остапенко Елена
 
Политехнический колледж ЛНАУ, г. Луганск
 
 
Disponibil în IBN: 11 octombrie 2021


Rezumat

The article gives the analysis of the methods of evaluation of efficiency of teachers’ professional activities. There is the description of author’s self-evaluation system that involves rating evaluation of the teacher’s work including subject competence, methodical work, communication and sharing of teacher’s experience, educational and project work.

Cuvinte-cheie
professional competence, self-evaluation, rating, teacher’s experience