Articolul precedent |
Articolul urmator |
321 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-24 23:49 |
SM ISO690:2012 CREŢU, Larisa. Clustering-ul, metodă activ-participativă de dezvoltare a competentei de comunicare interculturală. In: Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare, 29 martie 2013, Chişinău. Chişinău: Tipografia Garomont-Studio; Vasiliana '98, 2013, pp. 289-292. ISBN 978-99754442-9-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare 2013 | ||||||
Conferința "Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare" Chişinău, Moldova, 29 martie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 289-292 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competenta interculturalã are scopul de a recepta cultura nationalã si culturile europene, de a aprecia diversitatea culturalã a lumii si de afi tolerant la valorile culturale ale altor etnii. Clustering-ul este o metodã activ-participativã de dezvoltare a competentei de comunicare interculturale. Clustering-ul este o modalitate de organizare graficã a informatiei ce provine dintr-un braistorming utilã pentru evocare, realizare si reflectie. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, cultură, competenţă interculturală, clustering, communication, culture, intercultural competence, clustering |
||||||
|