Dialogul intercultural la orele de literatură romănă în şcoala
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
293 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-16 17:52
SM ISO690:2012
RUSSU, Alisa. Dialogul intercultural la orele de literatură romănă în şcoala. In: Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare, 29 martie 2013, Chişinău. Chişinău: Tipografia Garomont-Studio; Vasiliana '98, 2013, pp. 260-266. ISBN 978-99754442-9-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare 2013
Conferința "Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare"
Chişinău, Moldova, 29 martie 2013

Dialogul intercultural la orele de literatură romănă în şcoala

Intercultural dialogue in classes of Romanian for alolingual students


Pag. 260-266

Russu Alisa
 
Liceul Teoretic „Nicolae Gogol”, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 30 septembrie 2021


Rezumat

Lucrarea îsi propune sã studieze aspectul interculturalitãtii în domeniul didactic, mai precis, în predarea literaturii române la clasele alolingve. Autoarea propune o serie de tehnici si combinatii de tehnici pentru dezvoltarea comunicãrii interculturale, cu exemple pe nivele de studiu.

The paper aims to explore some aspects of intercultural communication in a specific context, namely, the classes of Romanian literature for alolingual students. The author proposes a series of techniques designed to develop intercultural communication, with examples for each level of study.

Cuvinte-cheie
comunicare interculturală, transdisciplinaritate, interdisciplinaritate, interculturalitate, tehnica Diagrama Venn, educaţia interculturală,

intercultural communication, transdisciplinarity, interdisciplinarity, interculturality, the Venn Diagram, intercultural education