Critical examination of the subject in the study of energy, momentum and relative motion
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
290 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-04 19:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
531.6 (1)
Energie mecanică. Conservarea energiei mecanice (1)
SM ISO690:2012
ZUBAC, Ion. Critical examination of the subject in the study of energy, momentum and relative motion. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 11, 3-4 decembrie 2020, Chişinău. Chişinău, 2019: "Print-Caro" SRL, 2021, Ediția 11, pp. 482-489. ISBN 978-9975-3471-4-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 11, 2021
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane"
11, Chişinău, Moldova, 3-4 decembrie 2020

Critical examination of the subject in the study of energy, momentum and relative motion

Examinarea critică a subiectului în studierea energiei, impulsului și mișcării relative

CZU: 531.6

Pag. 482-489

Zubac Ion
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 29 septembrie 2021


Rezumat

In the present work the physics key role in the pupil’s step concerning the correct perception of the world is presented. The relative motion of the macroscopic objects is proposed. In this paper the particularities of the momentum and of the energy for better studying mechanics are elucidated. Examination of the subject using complementary physical processes is obtained. The essential influence on the improvement of the pupil’s common attitude on the physics course is demonstrated. The obtained mechanism makes easier the involvement of the students in each of contents directly and challenges them to think critically.

În lucrarea respectivă este prezentat rolul-cheie manifestat de către fizică în demersul elevului de a percepe obiectiv mediul înconjurător. Cu acest scop este propusă mișcarea relativă a corpurilor macroscopice. În lucrarea de față sunt elucidate particularitățile impulsului și ale energiei pentru învățarea mai activă a mecanicii. Este obținută examinarea subiectului prin intermediul proceselor fizice complementare. Este demonstrată de asemenea influența esențială asupra îmbunătățirii atitudinii specifice a elevului față de cursul de fizică. Mecanismul obținut înlesnește implicarea elevilor în fiecare conținut în mod direct și îi provoacă pe aceștia să gândească critic.

Cuvinte-cheie
energy, momentum, active learning, relative motion, physics, reference system, velocity,

energie, impuls, învăţare activă, mișcare relativă, fizică, sistem de referință, viteza