Potențialul formativ al educației muzeale valorificat în instituțiile de învățământ superior
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
379 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-09 19:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378 (2650)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2560)
SM ISO690:2012
FILIPSKI, Tatiana. Potențialul formativ al educației muzeale valorificat în instituțiile de învățământ superior. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 11, 3-4 decembrie 2020, Chişinău. Chişinău, 2019: "Print-Caro" SRL, 2021, Ediția 11, pp. 473-476. ISBN 978-9975-3471-4-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 11, 2021
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane"
11, Chişinău, Moldova, 3-4 decembrie 2020

Potențialul formativ al educației muzeale valorificat în instituțiile de învățământ superior

The formative potential of museum education exploited in higher education institutions

CZU: 378

Pag. 473-476

Filipski Tatiana12
 
1 Universitatea Tehnică a Moldovei,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 septembrie 2021


Rezumat

The following article represents a theoretical and practical study which emphasizes the importance of formative potential of museum education, which contributes to improvement of moral, cultural, civic and professional profile of students. In this article are analyzed briefly the studies of some scientists regarding current domain and are provides some recommendation regarding the museum education of students in perspective of promoting national and universal heritage. Also are described some aspects that would favor the increasing of formative potential of museum education implemented in higher education schools.



Articolul reprezintă un studiu teoretico-practic care elucidează importanța potențialului formativ al educației muzeale ce contribuie la sporirea profilului moral, cultural, civic și profesional al studenților. În acest articol sunt analizate succint viziunile unor cercetători din domeniul dat și sunt oferite recomandări privind educația muzeală a studenților în scopul promovării patrimoniului național și universal. Totodată, sunt descrise unele aspecte ce ar favoriza și facilita sporirea potențialului formativ al educației muzeale valorificat în instituțiile superioare de învățământ.



Cuvinte-cheie
museum, museum education, values, museum heritage, students, Higher education institutions,

muzeu, educaţie muzeală, valori, patrimoniul muzeal, studenți instituții superioare de învățământ