Learning material development as a coping strategy for managing student stress during the pandemic
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
359 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-12 16:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.944.4:37.018.43:616-036.21 (1)
Psihologie (3366)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3898)
Patologie. Medicină clinică (6963)
SM ISO690:2012
DEWI, Rosmala, DALIMUNTHE, Raudah Zaimah, ASIAH, , MATONDANG, Ishaq, SIANIPAR, Evans Libra, DALIMUNTHE, Muhammad Bukhori. Learning material development as a coping strategy for managing student stress during the pandemic. In: Journal of Social Sciences, 2021, vol. 4, nr. 3, pp. 28-34. ISSN 2587-3490. DOI: https://doi.org/10.52326/jss.utm.2021.4(3).03
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Journal of Social Sciences
Volumul 4, Numărul 3 / 2021 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504

Learning material development as a coping strategy for managing student stress during the pandemic

Dezvoltarea materialului de învățare ca strategie de coping pentru gestionarea stresului studenților în timpul pandemiei

DOI:https://doi.org/10.52326/jss.utm.2021.4(3).03
CZU: 159.944.4:37.018.43:616-036.21

Pag. 28-34

Dewi Rosmala1, Dalimunthe Raudah Zaimah2, Asiah 1, Matondang Ishaq1, Sianipar Evans Libra1, Dalimunthe Muhammad Bukhori1
 
1 State University of Medan,
2 Universitas Sultan Ageng Tirtayasa
 
 
Disponibil în IBN: 20 septembrie 2021


Rezumat

The research problem is the lack of teaching materials as a coping strategy to manage student stress. This study aims to develop effective teaching materials as a coping strategy to manage stress using the Eduda (Education of Drug Adversity) application. A coping strategy is one of the seven life skills that are trained in the Eduda application. Teaching materials are designed and developed on the Eduda application. The research and development design uses the ADDIE (Analysis, Design, Development, Implementation, Evaluation) model. Participants of 29 students who attend SMAN 17 Medan. Data collection techniques used questionnaires, in-depth interviews, and training. Coping strategy teaching materials have passed expert validity from the material and media aspects. After the teaching materials have been successfully developed, training in the use of teaching materials is carried out through the Eduda application. The results show that the teaching materials for coping strategies effectively manage stress in learning during the pandemic. The training achievement supports this finding; as many as 27 (93%) students have achieved excellent managing stress. The implications of this research impact learning modes that must be flexible in technological and pay attention to coping strategies to overcome the adverse effects of learning during a pandemic

Problema cercetării este lipsa materialelor didactice ca strategie de gestionare a stresului elevilor. Acest studiu își propune să dezvolte materiale didactice eficiente ca strategie de gestionare a stresului utilizând aplicația Eduda (Educația Adversității în Droguri). O strategie de coping este una dintre cele șapte abilități de viață care sunt instruite în aplicația Eduda. Materialele didactice sunt proiectate și dezvoltate pe aplicația Eduda. Proiectarea cercetării și dezvoltării utilizează modelul ADDIE (analiză, proiectare, dezvoltare, implementare, evaluare). Participanți a 29 de studenți care participă la SMAN 17 Medan. Tehnicile de colectare a datelor au folosit chestionare, interviuri aprofundate și instruire. Materialele didactice ale strategiei de coping au trecut de validitatea expertului din aspectele materiale și media. După ce materialele didactice au fost dezvoltate cu succes, instruirea în utilizarea materialelor didactice se realizează prin intermediul aplicației Eduda. Rezultatele arată că materialele didactice pentru strategiile de coping gestionează eficient stresul în învățare în timpul pandemiei. Realizarea instruirii susține această constatare; până la 27 (93%) studenți au atins un stres excelent de gestionare. Implicațiile acestei cercetări au impact semnificativ asupra modurilor de învățare, care trebuie să fie flexibile din punct de vedere tehnologic și să acorde atenție strategiilor de abordare pentru a depăși efectele negative ale învățării în timpul unei pandemii.

Cuvinte-cheie
stress management skills, Eduda application, ADDIE.,

abilități de gestionare a stresului, aplicație Eduda, ADDIE