Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
843 201 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 21:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (696) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
SM ISO690:2012 GHEORGHIŢĂ, Margareta. Relaţia performanţă şcolară-gândire-inteligenţă-învăţare. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 2(48), pp. 74-79. ISSN 1857-0119. DOI: https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p74-79 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||
Numărul 2(48) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p74-79 | |||||
CZU: 37.015.3 | |||||
Pag. 74-79 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Investigarea performanţei şcolare nu poate fi realizată decât raportând-o la diferite mecanisme psihice, precum gândirea, inteligenţa, învăţarea şcolară. În obţinerea performanţei şcolare, un rol important îl are identificarea de către profesor a structurilor cognitive ale gândirii elevilor în activitatea de cunoaştere. Pentru eficientizarea stilului managerial la nivelul clasei, profesorul analizează factorii de care depind structurile cognitive ale elevilor. Este evident că memoria şi inteligenţa influenţează reuşita şcolară, performanţa. Studiul învăţării compară modificările performanţei cu cele ale mediului înconjurător, pentru stabilirea factorilor propice sau neprielnici. |
|||||
Cuvinte-cheie performanţă şcolară, gândire, inteligenţă, învăţare şcolară, motivaţie, mecanism psihic, structuri cognitiv-operaţionale, school performance, thinking, intelligence, school learning, motivation, mental mechanism, cognitive-operational structures |
|||||
|