Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-11 10:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1115) |
Probleme generale de didactică și metodică (1007) |
![]() ARŞER, Ana, ORNOVEŢCHII, Tatiana. Dinamizarea procesului de predare-învăţare: formarea personalizată. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului : superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 1, 12 martie 2016, Chişinău. Chişinău: Tipografia Print-Caro, 2016, Ediția 1, pp. 5-8. ISBN 978-9975-71-790-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 1, 2016 |
|||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii" 1, Chişinău, Moldova, 12 martie 2016 | |||||
|
|||||
CZU: 37.02 | |||||
Pag. 5-8 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
Noile tehnologii ale formării – resursele multimedia – constituie în prezent un element de neînlocuit, o tendinţă atractivă şi un deziderat pentru eficientizarea strategiilor de predare-învăţare. Site-urile, softurile educaţionale asigură profesorilor multiple opţiuni de selectare a conţinuturilor pentru ghidarea şi motivarea grupului în care lucrează, iar studenţilor – deprinderi de muncă intelectuală independentă, care implică observarea, descoperirea, comparaţia şi selectarea informaţiei. Posibilităţile oferite de site-ul TV5 Monde, de manualele on-line gen Français facile, de numeroasele resurse (site-uri de specialitate, dicţionare, enciclopedii) permit o formare personalizată, dar şi perfecţionarea competenţelor de înţelegere şi exprimare scrisă şi orală în limba franceză. Astfel, resursele vizate devin relevante pentru proiectarea unui eseu, a unei sinteze sau la realizarea portofoliilor, asigurând, la final, evaluarea şi autoevaluarea. |
|||||
Cuvinte-cheie TICE, enseignement, apprentissage, méthodes, Cooperation |
|||||
|