Tendințe și orientări actuale în învățarea limbilor străine
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
410 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-25 19:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:81’243 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Lingvistică. Limbi (5052)
SM ISO690:2012
ZAGAIEVSCHI, Corina, ENACHE, Beatrice-Ionela. Tendințe și orientări actuale în învățarea limbilor străine. In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2021, nr. 2(61), pp. 150-153. ISSN 1857-0461. DOI: https://doi.org/10.52673/18570461.21.2-61.15
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Numărul 2(61) / 2021 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687

Tendințe și orientări actuale în învățarea limbilor străine

Current trends and orientations in learning foreign languages

DOI:https://doi.org/10.52673/18570461.21.2-61.15
CZU: 37.02:81’243

Pag. 150-153

Zagaievschi Corina1, Enache Beatrice-Ionela2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Școala Gimnazială ”Alexandru Piru”, Mărgineni, Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 23 august 2021


Rezumat

This article deals with the problem of effective learning of modern languages. We aim to point out the current, progressive guidelines on language learning followed by their actual use in various cultural contexts. Spontaneous, instinctive and natural learning, through simple exposure to the target language, is a current trend in learning modern languages, because a language is easier to learn in real, concrete contexts, hearing, speaking, participating.

Articolul abordează problema însușirii eficiente a limbilor străine. Autorii își propun să puncteze orientările actuale, progresive, privind învățarea limbilor străine urmată de utilizarea eficientă a acestora în diverse contexte culturale. Învățarea spontană, instinctivă și naturală, prin simpla expunere la limba țintă, reprezintă o tendință actuală în studierea limbilor moderne, pe motiv că o limbă se deprinde mai ușor în contexte reale, concrete, auzind, vorbind, participând.

Cuvinte-cheie
foreign language, instinctive learning, exposure to the target language, effective use, optimal age,

limbă străină, învățarea instinctivă, expunere la limba țintă, utilizare eficientă, vârstă optimă