Articolul precedent |
Articolul urmator |
278 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-25 12:07 |
SM ISO690:2012 БЛАГОРАЗУМНАЯ, Ольга. Процесс создания имиджа руководителя. In: Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE, 15-16 septembrie 2017, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, pp. 117-122. ISBN 978-9975-50-215-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE 2018 | ||||||
Conferința "Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE" Bălți, Moldova, 15-16 septembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 117-122 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Elements of the image and the process of its formation are a means for achieving the set goal. It is important for the head of an organization to understand what the image of a modern leader consists of, and how to work with it. The article is devoted to the process of forming the image of the head of the organization. |
||||||
Cuvinte-cheie image, Quality, process, leader, organization |
||||||
|