Процесс создания имиджа руководителя
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
278 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-25 12:07
SM ISO690:2012
БЛАГОРАЗУМНАЯ, Ольга. Процесс создания имиджа руководителя. In: Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE, 15-16 septembrie 2017, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, pp. 117-122. ISBN 978-9975-50-215-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE 2018
Conferința "Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE"
Bălți, Moldova, 15-16 septembrie 2017

Процесс создания имиджа руководителя


Pag. 117-122

Благоразумная Ольга
 
Международный Независимый Университет Молдовы
 
 
Disponibil în IBN: 31 iulie 2021


Rezumat

Elements of the image and the process of its formation are a means for achieving the set goal. It is important for the head of an organization to understand what the image of a modern leader consists of, and how to work with it. The article is devoted to the process of forming the image of the head of the organization.



Cuvinte-cheie
image, Quality, process, leader, organization