Marca – element strategic al întreprinderilor moderne
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1344 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-09 20:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:334.72 (5)
Probleme generale ale comerțului. Piața (803)
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (968)
SM ISO690:2012
MORARU, Andreea. Marca – element strategic al întreprinderilor moderne . In: Drept, Economie şi Informatică, 2008, nr. 1(14), pp. 73-77. ISSN 1810-8725.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Drept, Economie şi Informatică
Numărul 1(14) / 2008 / ISSN 1810-8725

Marca – element strategic al întreprinderilor moderne
CZU: 339.138:334.72

Pag. 73-77

Moraru Andreea
 
Universitatea „Ovidius“, Constanţa
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2013


Rezumat

Brands are the carriers of great advantages; they certify quality, value and represent the bases for obtaining increased profits. Brands have been used for centuries, but nowadays they seem to have reached the peak of their existence. Whilst strong brands do not guarantee success on their own, they bear the great feature of communicating value, quality and strength, becoming an important communication and strategic instrument, making the object of numerous management and strategic studies and representing one of the greatest assets of the modern organization.

Cuvinte-cheie
brand,

value, Quality, product,

brand creation